KURUMSAL - MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKASI

Minersan Mineral'in müşteri memnuniyet politikasının temelini 'MÜŞTERİ ODAKLILIK' oluşturur.Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur.Ürün geliştirme çalışmaları yapılır.Sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızca hediye olarak ve müşteri odaklı hizmetimizle  sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri 'MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ'ne dönüştürmek için kullanırız. Minersan Mineral , gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış , bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.